Biuro Obsługi Klienta

tel./fax: +48 (12) 263 00 23

Door to Door Marketing - case study

Klient: Telewizja Kablowa Vectra

Akcja: "Oko w oko"

Cele akcji:
- zainteresowanie klientów nową ofertą Telewizji Kablowej Vectra oraz pozyskanie nowych abonentów
- zwiększenie sprzedaży produktów promowanej marki
- wzrost lojalności wśród obecnych klientów

Założenia akcji:
- poinformowanie potencjalnych klientów o nowych produktach i usługach
- koncepcja akcji nawiązująca do spotu reklamowego, który w trakcie instalacji był emitowany na antenie telewizji stacji publicznych i komercyjnych
- dotarcie do jak największej liczby konsumentów

Zadania Top Promotion:
- konfekcja i logistyka zawieszek
- instalacja na drzwiach zawieszek imitujących ludzkie oko (specyficzny montaż wymagający dużej dokładności, ponieważ zawieszka po zainstalowaniu musiała być widoczna przez mieszkańca w wizjerze)
- wytypowanie adresów gwarantujących dotarcie do potencjalnych klientów
- bezpośrednie wsparcie sił handlowych klienta

Efekty:
- wizyty w 700 000 mieszkań w ciągu 10 dni w trzydziestu miastach
- efektywne zwiększenie liczby abonentów promowanej marki